2017 m. kovo 10 d., penktadienis

THAI 10. Pasakiško grožio Krabi salos ir kitos įdomybės

8 val į viešbutį atvažiavo vairuotojas, kuris nuvežė mus į Ao Nang beach. Ten yra tarsi ekskursijų po įvairias salas "sostinė". Gali rinktis įvairias kryptis - Phi Phi, Hong Island, 4 islands, 7 islands ir t.t. Aš kadangi jau esu buvus Phi Phi ir dar keliose ką siūlo vietiniai, rinkomės man dar nematytą - Hong Island turą. Beje, atvykus į uostą, mačiau kaip vietiniai moka po 1000 batų už bet kurią mano anksčiau išvardintą kelionę... Vadinasi tikrai jie tas skrajutes, su kainomis 1500 - 2600, pasidarę orines, kad galėtų daryti tipo dideles nuolaidas turistams ir tuo pačiu nulupti kosminius pinigus jei ant kokio netaupančio ir neskaičiuojančio užtaikytų. Vakar mums viešbučio savininkas, užsakęs šį turą, sakė, kad ši firma geriausia, laivas ne lėtas "long tail boat", o greitas ir geras "spead boat" ir pietūs duos ne iš plastikinių dėžučių, bet induose dideliuose jis bus paserviruotas. Ok, pažiūrėsime kaip ten bus ;)
Laivas tikrai geras ir tikrai greitas. Žmonių ne per daugiausiai mūsų kateryje - o tas tikrai svarbu, nes kai reik "šiknom stumdytis", nulis malonumo. Kuo privačiau - tuo smagesnės išvykos.Aišku, galėjome pasiimti visiškai privatų turą, kur būtumėm buvę tik mes keturiese, bet jis kainavo 4 kartus brangiau... Ai tiek to, kitą kartą gal :)
Pirmoji pagal planą buvo Daeng Island - maudėmės, snorkelinom (nardėm), stebėjome tropines žuvis bei koralus po vandeniu. Gražu, bet kai turiu su kuo lyginti, tai tiesiai šviesiai sakau - Indonezijoje 10 kartų gražiau ir žuvų įvairių daugiau, ir koralai skirtingų daug įspūdingesni. Bet tikrai gražu ir čia.
Toliau plaukėme į Pak Bia Island. Ši sala labai maža, joje vanduo jau skaidresnis ir žydresnis. Kai Adamanų jūros vanduo pakyla, jis padalina šią siaurą salą tarsi į dvi saleles. Čia taip pat maudėmės šiltoje jūroje ir džiaugėmės saule, gamtos grožiu ir tobulu oru.

Pak bia Island (sala)

Sun and Fun

Dar aplankėme ir Lading Island (salą). Ji taip pat graži ir su daugybe koralų. Ten truputį prasipjoviau koją, t.y. plaukiant, į koralus nusirėžiau iki kraujų... Juokinga buvo matyti, kad tuo pačiu laivu plaukęs kinietis, taip pat kažkur truputį susižeidė, o tragediją iškėlė tokią, kad visa laivo įgula buvo sukelta ant kojų, kai jo žaizdos realiai net nebuvo matyti. Mano koja tuo tarpu buvo iškruvinus jau visą denį, o aš net nekėliau tragedijos. Ją pamatęs vietinis, pasiūlė pagalbą - pleistriuką. Kam tas pleistriukas, dar juk nardysiu visą dieną. Sūrus jūros vanduo pagydo viską.

Snorkelingui pasiruošusi ;)
Pakbia Island. Long Tail Boat.
Šio pasiplaukiojomo po salas vinis, kaip skelbė visų agentūrų lankstinukai, turėjo būti Hong Island (sala) ir Hong Bay (įlanka). Aišku, kadangi čia labai gražu, tai pilna žmonių... O tas mums jau nekelia susižavėjimo. Nes jaučiasi "konvejerio" efektas. Visus keliautojus atveža į šią salą vienu metu, čia patiekia pietūs, tada dar 2 val. pasimaudymui palieka ir išveža... Tikrai pasakiško grožio sala, bet tikrai žmonių per daug čia... Ir kas man nesuvokiama, kad visus vienu metu suveža į kiekvieną salą. Tai galėtų kažkaip vieni turai vežti čia ryte, kiti per pietūs, dar kiti tik vakare. Šablonas kažkieno padarytas ir copy - paste visi turai tą patį tuo pačiu metu daro. Keistuoliai :)

Mūsų pietūs Hong salos paplūdimyje
Trip'o vinis - Hong Island
Snorkelingas. Hong Island
Hong Island Lagoon
Dvi happy-happy čikitos :)
Grįžome į Krabi apie 17 val. Nusiprausėme sūrų jūros vandenį ir išskubėjome vakarieniauti. Visi rinkomės skirtingus patiekalus, kad galėtume išragauti kuo daugiau skonių. Beje, patiekalų kainos:
♡ Deep fried shrims - 100 batų / 2,85€.
♡ Green Curry with fish - 90 batų / 2,50€.
♡ Cashew nuts seafood - 100 batų / 2,85€.
♡ Cashew nuts pork - 80 batų / 2,22€.
♡ Ryžiai - 20 batų / 0,55€.
Vakarienė Krabi mieste
Po skanios ir sočios vakarienės, šmirinėdami po įvairius skerstgatvius, užtikome didžiulį naktinį turgų. Jame prekiautojai gamino maistą tiesiai prieš akis ir kvietė paragauti įvairių jūros gėrybių. Ech, kaip gaila, kad mes buvome ką tik pavakarieniavę. Truputį paslampinėjome, viską apėjome ir vis tik užsisakėmė vieną žuvį, nes labai jau knietėjo kažką šviežio paragauti. Žuvis buvo paruošta su česnaku ir čili. Skani ir nesausa, nors ir kepta tiesiai ant žarijų. Kaina 250 batų (~7€). Jau žinome kur ryt vakarieniausime :)

FISH BBQ - su česnaku ir čili
Naktinis turgus. Perku fruit shake'ą
Nusprendėme dar ir rytoj likti čia - Krabi mieste, aplankyti kelias šventyklas, na ir aišku pavakarieniauti naktiniame turguje, kur tu pats išsirenki žuvį ar jūros gėrybes ir jas tau paruošia pagal norimą būdą ir su mėgstamais prieskoniais tiesiai prieš akis.