Ir vėl
bemiegė naktis minivene... Bet mes prie to jau pripratom, nes kitaip čia ir
būti negali. Tiesiog keliavimas čia toks jau yra – lėtas ir kartais bemiegis.
Pamiegosim kai grįšim į Lietuvą. O čia reikia išnaudoti kiekvieną akimirką,
kiekvieną momentą tau duotą.
Atvažiavom į Dumai miestelio centrą 6 valandą
ryto, bandėm paaiškinti vairuotojui, kad mums reikia į Dumai uostą, kur keltas
kelia į Malaiziją. Niekaip nepavyko su juo susikalbėti. Ant lapo net užrašėm
kelto pavadinimą, nupiešėm laivą. Dešimt kartų pakartojom „Malaysia, Malaysia,
sea, port, ferry“. Jokių rezultatų. Žiauru, kai žmonės nekalba angliškai...
Tada jis tiesiog nuvažiavo į kažkokią agentūrą, ten atėjo kitas vairuotojas,
jis sėdo už vairo ir beveik suprato ko mes norime. Nuvežė jis mus ne į uostą,
bet į kažkokią įstaigą ir sako „ticket, go“ (vertimas „eikit pirkti bilietų“).
Mes jam aiškinam, kad turim tuos bilietus, net ištraukė Jonas ir prieš nosį
pamojavo jais. Tas vistiek savo – „Go, go, ticket“. Pasiginčyjom su juo kelias
minutes, kol jis galiausiai mus nuvežė į uostą. Uoste toliau tęsėsi
nesusikalbėjimas su ten dirbančiu personalu. Rodom savo bilietus, o tie vėl tą
patį mums sako – „Go, go ticket!”. Stovėjom kaip durniai ir nieko nesupratom - ko
jie nori iš mūsų, juk bilietus mes turim...
Kol galiausiai man toptelėjo mintis, kad galbūt mums reikia
“boarding pass”(įlaipnimo į keltą
kortelės). Sakau – “Boarding pass?”. Ir tada visi choru sušuko: “Yes, yes, go,
boarding pass”. Pagaliau išsiaiškinom ko jie plyšauja. Teko grįžti atgal į
miestą, į tą pačią įstaigą, kur jau buvo nuvežęs antrasis vairuotojas ir gavom
įlaipinimo kortelę su eilės numeriu. Dar ir uosto mokesčius reikėjo
susimokėtiPasirodo be jos neįmanoma išplaukti iš Sumatros. Na tikrai sunku čia
susikalbėti, tiek bereikalingo aiškinimosi, laiko eikvojimo ir vistiek vis dar
žmogau negali būti tikras, ar teisingai viską padarei.
Sumatros
pasienį praėjom be jokių nesklandumu, mus dar netgi pareigūnai pravedė be
eilės. Kelto Sumatra – Malaizija plaukimo trukmė yra 3 valandos, bet mes kažkodėl
plaukėm 6 valandas. Malaizijos imigracijos zonoje taip pat buvome praleisti be
eilės, t.y. pareigūnai pasišaukė į priekį ir praėjom be problemų. Viza lietuvos
piliečiams – nemokama.
Kadangi visus formalumus susitvarkėm itin greitai, tai dar netgi spėjom
į traukinį, kuris veža iš uosto tiesiai į sostinę – Kualą Lampūrą. Super! Kaina žmogui ~4 Lt. Kiniečių rajone išsinuomavom labai
gerą ir tvarkingą viešbutuką vienai nakčiai, nes ryt jau važiuosim į Tailandą.
Bandysim kažkur rasti kokį naktinį autobusą. Ši nakvynės vieta kol kas pati brangiausia
ir aišku prabangiausią per visą šių metų kelionę. Kaina 72 ringitai (~62 Lt).
Malaizijoje
tradiciniai pusryčiai yra ne kepti ryžiai kaip tarkim Tailande, o ryžių košė,
bet pakankamai skysta. Skonis tikrai geras tik vat ta žalia žuvis, kartu su
koše patiekiama nelabai į temą.
FOTO. Tradiciniai Malaizijos pusryčiai
Naktį
pasigirdo garsus triukšmas iš gatvės, o ten pasirodo indai švenčia savo
religinę šventę, t.y. perneša savo dievą iš vienos šventyklos į kitą. Tik labai
keista, kad tą dievą jie neša per kiniečių kvartalą.
Kaip pasakiškai
gera buvo po tokios ilgos kelionės (16 valandų
minivenu, 6 valandų
keltu ir dar pusę paros laukiant šių transporto priemonių) išsimaudyti šiltam
duše ir užmigti švarioj ir minštoj lovoj ... Labanakt!
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą